2011年4月15日星期五

YUAN YAO BIRTHDAY

今天什么日子啊!
15-4-2011/16-4-2011
整天没睡过觉(晚上没睡)
喝了药水都不能睡
(请不要给那些冒牌药水我喝):p
可能是心一直想今天有什么节目
有的玩就一定有我的份的^___^开心
读书就=___=悲伤
还是另外一个原因睡不着?
黄小姐
好像弄到黄小姐生气我了:'(
黄小姐不要生气我啦啦啦啦啦
不能生气我啊,生气会变老的
(你讲生气会老的)

16-4-2011
Celebrate Dai Lou 's Birthday and join BBQ
LEE Yuan Yao & Xiao Ying
Made by Nigel
Made by Jia Vern
‘EMMO SAKAI’
PLS focus cookie
Photo with xiao Fei
Birthday cake for Yuan Yao
Nigel and Wan Yi,2day not u two Birthday...:p
Cut A pic of cake for circle...:p
Sry circle and Zhen yuan and all of U
Let me make this birthday party not so happy
SRY SRY SRY
Love This two pic




Sry xiao ying
Too late to u house
And dun have write any blog of u house BBq
because dun have any pic for me :(
So Sry
And Happy Birthday to u brother



18-4-2011
LEE YUAN YAO
HAPPY BIRTHDAY TO U!!!
And with huhuhu 长长久久哦
HAHA
And u old jor
16岁,big boss jor...XD
Hope u every day also happy



黄小姐
弄到你没心情
对不起啊:'(
没下次了
我要你天天都开心嘛:D
还有炒多多炒饭给你吃
吃到你肥肥! :p
你要开心点啦
不然我会生气你的啊,生气你为什么不开心
我就是那么小气:p

没有评论:

发表评论